سایه گستر مشاور ساخت و ساز ویلا در شمال

پیمانکار ساخت ویلا و اخذ مجوزهای ساخت و خرید مصالح مورد نیاز با تضمین قیمت

سایه گستر مشاور ساخت و ساز ویلا در شمال

پیمانکار ساخت ویلا و اخذ مجوزهای ساخت و خرید مصالح مورد نیاز با تضمین قیمت

۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

 شیوه پیمانکاری ساختمان در مازندران

 

مهدی سبزعلی پور سایه گستر


مازندران یکی از استان‌های شمالی ایران است که با داشتن آب و هوای عالی، منابع طبیعی فراوان و جمعیت و گونه گونی زیاد، یکی از مناطق پرتراکم و پررونق کشور به شمار می‌رود. در این منطقه، ساخت و ساز به عنوان یکی از فعالیت‌های اصلی مردم، نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی دارد. به همین منظور، شیوه پیمانکاری ساختمان در مازندران بسیار حائز اهمیت است.

 

روش های پیمانکاری ساختمان در مازندران، بر اساس نوع پروژه، بودجه و نوع قرارداد، متفاوت است. در این منطقه، شیوه‌های مختلف پیمانکاری به کار گرفته می‌شود که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۲ ، ۱۹:۱۹
مهندس مهدی سبزعلی پور

باید و نبایدهای سرمایه گذاری در حوزه ساختمان 

 

مهدی سبزعلی پور

 

ساخت و ساز از جمله بخش‌های مهم اقتصاد هر کشوری است که به عنوان یکی از عوامل اصلی توسعه و رشد اقتصادی در دنیا شناخته می‌شود. ساخت و ساز به دلیل نیاز به زمین و منابع طبیعی، مصرف انرژی، اشتغال و تأمین نیازهای مسکن و واحدهای تجاری، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این مقاله به بررسی سرمایه گذاری در حوزه ساخت ساختمان و روند افزایش قیمت ساختمان در ده سال اخیر پرداخته خواهد شد.

سرمایه گذاری در حوزه ساخت ساختمان

سرمایه گذاری در حوزه ساخت و ساز به واسطه نیاز به منابع طبیعی، نیروی انسانی، تکنولوژی و سرمایه از اهمیت بسیاری برخوردار است. با این حال، ساختمان‌سازی به عنوان یکی از صنایع پرسود و پردرآمد در کشورهای توسعه یافته شناخته می‌شود. برای مثال، در سال ۲۰۱۹، بازار ساختمان‌سازی در ایالات متحده آمریکا به ارزش ۶۰۰ میلیارد دلار برآورد شده بود.

با توجه به نیاز روزافزون به مسکن در جوامع مختلف، سرمایه گذاری در حوزه ساخت ساختمان به عنوان یک فرصت برای سودآوری و رشد اقتصادی برای مالکان و سازندگان در نظر گرفته می‌شود. درواقع ، سرمایه گذاری در حوزه ساخت و ساز می‌تواند به بهبود زیرساخت‌های شهری و روستایی، افزایش تأمین اشتغال و کاهش فقر و بیکاری هم کمک کند و از سوی دیگر می تواند منبع جذابی برای سوددهی و افزایش سرمایه سازندگان خواهد بود و بهمین دلیل در سالهای اخیر آپارتمان سازی و ساخت ویلا خصوصا در شمال یعنی مازندران و گیلان و گلستان رونق بسیاری داشته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۵۶
مهندس مهدی سبزعلی پور

سایه گستر پیمانکار ساخت و ساز آپارتمان در شمال

ساخت و ساز آپارتمان در آمل


شمال کشور از جمله مناطقی است که همواره جذابیت خاصی برای ساخت و ساز آپارتمان داشته است. این منطقه به دلیل طبیعت زیبا، هوای خنک و معتدل، فرصت‌های شغلی و گردشگری، همواره مورد علاقه سازندگان و خریداران ملک قرار گرفته است. در این مقاله به بررسی فرایند ساخت و ساز آپارتمان در شمال بالاخص مازندران پرداخته خواهد شد.

اولین مرحله در ساخت آپارتمان، خرید زمین مناسب است. در شمال کشور، معمولا زمین‌هایی با منظره‌ی زیبا و دسترسی به خدمات عمومی مورد توجه سازندگان قرار می‌گیرند.علاوه بر این توجه به موقعیت زمین و افزایش قریب الوقوع قیمت به واسطه ساخت و ساز و اتفاقات مرتبط دیگر با توجه به شناخت بیشتر سازندگان این خطه می تواند سودآوری بیشتری داشته باشد.


کارشناسان ما در گروه انبوه سازان سایه گستر آمل به مدیریت مهندس مهدی سبزعلی پور آماده دادن مشاوره رایگان در این خصوص به شما عزیزان هستند.

 

اخذ مجوز ساخت از شهرداری و ... 


 بعد از خرید زمین، باید مجوز ساخت و ساز از شهرداری و سایر مراجع رسمی دریافت شود. این مجوزها شامل مجوز ساخت، مجوز بهره‌برداری و مجوز ایمنی ساختمان است که متخصصین ما می توانند در این زمینه یاریگر شما باشند تا هزینه های ساخت آپارتمان در شمال را برای شما کاهش دهند.

بعد از دریافت مجوزهای لازم، باید طرح ساختمان توسط مهندسان معمار و مهندسین عمران تهیه شود. در طراحی ساختمان، باید به نکاتی همچون اصول طراحی ساختمان، استفاده از مصالح با کیفیت و بادوام و تهیه آن از مجاری درست با توجه به تجربه سالیان تامین ، بهینه‌سازی فضا و افزایش راندمان انرژی توجه شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۱۴
مهندس مهدی سبزعلی پور

تاریخچه ساخت و ساز در کشور 

 

 سبک ساختمان سازی در ایران از دیرباز تا به امروز تحت تأثیر فرهنگ و تمدن این سرزمین بوده است. با وجود اینکه در طول تاریخ، سبک‌های مختلفی در ساختمان‌سازی در ایران به کار گرفته شده‌اند، اما هر یک از این سبک‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که آن را از دیگر سبک‌ها متمایز می‌کند.

سبک ساختمان سازی قدیمی ایران، شامل ساختمان‌های زیادی با نمای زیبا و برجسته است که در تمام نقاط این سرزمین پیدا می‌شوند. این ساختمان‌ها معمولاً از طوب، چوب، آجر و سنگ ساخته شده‌اند و دارای نمای بسیار زیبا و خاص هستند. برای مثال، باغ فین در تهران، با نمای خود به عنوان یکی از نمادهای تاریخی و فرهنگی ایران شناخته می‌شود.

سبک ساختمان سازی معاصر ایران، نیز با توجه به نیازهای جدید و تحولات فرهنگی و اجتماعی، تحت تأثیر قرار گرفته است. در این سبک، از مصالح مدرن مانند بتن، شیشه و فلز استفاده می‌شود. همچنین، طراحی‌های جدید و زیبا نیز در این سبک به کار گرفته می‌شود که باعث شده است که ساختمان‌های معاصر ایران به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی و هنری این سرزمین شناخته شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۲۳:۰۰
مهندس مهدی سبزعلی پور

 

 

ساخت و ساز یک فرایند فیزیکی نیست ، یک پروسه ذهنی و تحلیلی پیچیده ست که مهندسی دقیق اون میتونه هزینه های مالک رو کاهش بده و باعث افزایش سرمایه ش بشه 

متخصصان ما در گروه انبوه سازان سایه گستر ( به مدیریت مهندس مهدی سبزعلی پور ) در واقع مشاور و مجری سرمایه گذاری در حوزه ساخت هستند و به شما کمک می کنند ضمن کاهش هزینه هاتون در امر خرید ِ مواد اولیه،طراحی داخلی و نما و اجرای پروسه ساخت،افزایش سرمایه ی تضمین شده ای براتون در آینده رقم بخوره 
از تصمیم تا تسلیم کنارتون هستیم و کمک می کنیم سایه امنیت روی سرمایه و رویاهاتون مستدام باشه

 

تماس با سایه گستر

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۷:۱۵
مهندس مهدی سبزعلی پور

طراحی داخلی نگین ساخت و ساز ساختمان و ویلا

طراحی داخلی ساختمان

 

طراحی داخلی ساختمان، یکی از مهمترین عواملی است که در سبک و زیبایی ساختمان تأثیرگذار است و فاکتور مهمی برای خریداران ملک محسوب می شود.
 طراحی داخلی، شامل طراحی فضاهای داخلی ساختمان، انتخاب مصالح و تزئینات، رنگ‌آمیزی و نورپردازی است. در این مقاله به بررسی مسائل مختلف در طراحی داخلی ساختمان پرداخته خواهد شد.

 

ابعاد فضای داخلی

 

ابعاد فضای داخلی، یکی از مهمترین عوامل در طراحی داخلی ساختمان است. ابعاد فضای داخلی باید به گونه‌ای باشد که بتواند نیازهای کاربران را برآورده کند. برای مثال، در طراحی داخلی یک آپارتمان، باید به اندازه کافی فضای لابی، سالن پذیرایی و اتاق خواب داشته باشیم تا کاربران بتوانند به راحتی در آن زندگی کنند و همین امر دلیل محکمی برای دقت در انتخاب مهندس مجری ساخت و ساز جهت بررسی دقیق موارد فوق می باشد.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۰۱
مهندس مهدی سبزعلی پور