سایه گستر مشاور ساخت و ساز ویلا در شمال

پیمانکار ساخت ویلا و اخذ مجوزهای ساخت و خرید مصالح مورد نیاز با تضمین قیمت

سایه گستر مشاور ساخت و ساز ویلا در شمال

پیمانکار ساخت ویلا و اخذ مجوزهای ساخت و خرید مصالح مورد نیاز با تضمین قیمت

ویلاسازی در شمال و نکات مهم

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۲۷ ق.ظ

سبک های ساخت ویلا در شمال 

مهندس مهدی سبزعلی پور

 

علیرغم تصور عده ای که ساختمان ویلایی را خانه لب ساحل تلقی می کنند،در واقع به خانه های حیاط دار که مانند منزل های قدیمی حس زندگی ارگانیک را به ما می دهند و از چهار طرف نمای بیرونی دارند ویلا گفته می شود.
ویلاسازی در شمال مخصوصا مازندران و بطور اختصاصی شهرستان آمل یکی از بهترین راههای دریافت حس آرامش در دوران فراغت و تعطیلات و دوری از هیاهوی زندگی شهری می باشد. 
برای ساختن ویلا و اعطای پیمانکاری در زمینه ساخت ویلا نکات مهمی وجود دارد که سعی می کنیم در این پست به آن ها بپردازیم.

 

ویلای کلاسیک ویلای مدرن

به طور کلی طراحی و ساخت ویلا به دو سبک کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می شود.و هرکدام از این سبک دارای ویژگیهای مخصوص به خود میباشند و انتخاب هر یک از آنها با توجه به سلیقه مالک و مشاوره های تخصصی صورت گرفته با مشاوران ساخت ویلا و ساختمان در شمال صورت می گیرد.
 فرق عمده این دو سبک معمولا درطراحی نما و دکوراسیون داخلی آن ها می باشد. در ویلا های مدرن که از غرب وارد معماری ایران شده معمولا از نماهای رومی،محوطه سازی های مدرن و البته دکوراسیون داخلی مدرن استفاده می شود و این سبک طرفدار های خاص خود را در مازندران دارند. در ویلاهای کلاسیک بیشتر سعی می شود حس طبیعت و بکر بودن محیط اطراف منتشر شود و در دکوراسیون داخلی و نمای آن ها معمولا از آجر و چوب استفاده میشود که جزو مصالح کلاسیک به حساب می آیند.

 

قبل از ساخت ویلا به جه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

برای ویلاسازی و ساخت ساختمان و ویلا باید نکاتی را مد نظر قرار داد که مهم ترین آن موقعیت مکانی ای ست که ویلا درآن قرار دارد که با توجه به سطح زندگی و پیش بینی میزان رشد منطقه ای و المان های دیگر تشخیص داده می شود. 
نکته بعدی مشاوره در خصوص ساخت و دریافت مجوز اصولی و احراز این تکات می باشد.
 بسیاری از ویلا ها در شمال اصولی ساخته نشده اند و مشکلات فراوانی چه از نظر سبک دکوراسیون و جه از نظر سازه دارند.

 

" برای ویلاسازی مدرن یا کلاسیک در مازندران مطابق با اخرین متد ها و طرح های روز دنیا می توانید با مشاوران انبوه سازان سایه گستر آمل تماس بگیرید. "

 

مراحل ساخت ویلا در شمال

 

۱) یافتن زمین متناسب با قیمت متعارف با استفاده از مشاوره یک شرکت ساختمانی معتبر که در همان شهر سابقه ساخت و ساز ویلا داشته باشد.بعنوان نمونه بسیاری از عزیزانی که در شهرستان آمل قصد ساخت و ساز داشته اند از مشاوره شرکت ساختمانی سایه گستر آمل بهره جسته اند.
۲) در مرحله دوم اخذ مجوزهای لازم جهت ساخت و ساز اصولی و جلوگیری از موانعی است که ممکن است در آینده گریبانگیر مالک گردد.انبوه سازان سایه گستر آمل در زمینه صفر تا صد اخذ مجوزهای ساخت دارای مهارتی است که می تواند برای شما که قصد ساخت ویلا و ساختمان در مازندران به ویژه آمل را دارید بسیار سودمند باشد.
۳) خرید مصالح موردنیاز در زمان مناسب و شروع پیمانکاری ساخت بر اساس طرح ارائه شده بصورت سه بعدی و موردپسند قرار گرفته مالک بر اساس سلیقه و بودجه تخصیص داده شده است.اجرای ویلاسازی در شمال بلحاظ مهندسی سازه شامل پی سازی و اجرای فونداسیون،اسکلت بندی و سفت کاری،نازک سازی و زیباسازی نهایی خواهد بود که استفاده از سازه های سبک یا ساندویچ پنل بخاطر مقاوم بودن در عین سبکی و ... می تواند در هزینه های شما در اجرای پروژه پیمان صرفه جویی کند و تیم کارشناسان ما آماده کمک به شما در زمینه ساخت ویلا و ساختمان در مازندران می باشند.

 

تماس با سایه گستر

 

نشر فقط با ذکر منبع مجاز است

نظرات  (۲)

مرسی از سایت خوبتوووووووون

پاسخ ما:
سلام
مرسی از شما
۱۲ خرداد ۰۲ ، ۱۹:۱۱ ویدا حسینی

یه ویلا برای شوهرخالم تووو حرب ده ساختین خیلی ازتون راضی بودن 

پاسخ ما:
کاش میگفتین کدومشون،باعث مباهات ماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی