سایه گستر مشاور ساخت و ساز ویلا در شمال

پیمانکار ساخت ویلا و اخذ مجوزهای ساخت و خرید مصالح مورد نیاز با تضمین قیمت

سایه گستر مشاور ساخت و ساز ویلا در شمال

پیمانکار ساخت ویلا و اخذ مجوزهای ساخت و خرید مصالح مورد نیاز با تضمین قیمت

همه چیز درباره پیمانکاری ساخت و ساز در شمال

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴ ق.ظ

 پیمانکاری ساخت در مازندران

 

 

مازندران یکی از مهمترین مناطق حوزه ساخت و ساز در کشور به شمار می‌رود. از این رو ، پیمانکاری ساخت به عنوان یکی از فعالیت‌های مهم صنعت ساختمان تاثیر بسزایی در گردش مالی شمال کشورمان دارد.

با توجه به اینکه پیمانکاری ساخت ویلا و ساختمان در مازندران یک فعالیت مهم و تاثیرگذار محسوب می شود ، انتخاب پیمانکار متخصص و مورداعتماد بسیار حائز اهمیت است. در شمال کشور و بطور مخصوص مازندران ، شرکت‌های پیمانکاری ساختمان زیادی در حال فعالیتند و برای انتخاب بهترین پیمانکار، باید به موارد زیر توجه کرد:

۱. تجربه: یکی از مهمترین عوامل در انتخاب پیمانکار ساخت، تجربه و تخصص آن است. برای این منظور، می‌توانید به پروژه‌های قبلی شرکت مورد نظر مراجعه کنید و با مشاهده کیفیت کار و رضایت مشتریان، به نتیجه‌گیری مناسب برسید.

۲. تجهیزات: پیمانکاران با توجه به نوع پروژه، باید تجهیزات مناسبی داشته باشند. به عنوان مثال، برای ساخت ساختمان‌های بلند، لازم است که پیمانکار دستگاه‌های بالابری قوی داشته باشد یا با داشتن ارنباط های قوی بتواند آن را با کمترین هزینه برای کارفرما در اختیار بگیرد.در این صورت، انجام کار با کیفیت بالاتر و سرعت بیشتر صورت می‌گیرد.

۳. قیمت: قیمت یکی از مهمترین عوامل در انتخاب پیمانکار است. گسی که وظیفه طراحی و ساخت ساخنمان را بعهده دارد باید به سبب تجربه و ارتباطات خوب بتواند هزینه ساخت را در حد ممکن کاهش دهد. در این راستا، بهتر است قبل از انتخاب پیمانکار، با او جلسه ای حضوری برگزار کرد و با تحقیقات بازار صورت گرفته،از تخصص و تعهد او اطمینان حاصل کرد.

۴. مواد اولیه: پیمانکاران حرفه ای که به اعتبار خود و منافع مشتری فکر می کنند سعی می کنند تا جایی که ممکن است مواد اولیه با کیفیت و استاندارد استفاده کنند تا ساختمان‌های ساخته شده دارای عمر طولانی تری باشند. برای اطمینان از کیفیت مواد اولیه، بهتر است پیمانکاران از تامین کنندگان معتبر و مطمئن بهره بگیرند.

۵. زمان تحویل پروژه: وفای بعهد و انجام درست پیمان در موعد مقرر یکی از مشخصه های یک پیمانکار حرفه ای در حوزه ساخت و ساز است.پیمانکار باید قادر باشد پروژه را در زمان مقرر تحویل دهد. با توجه به اهمیت این موضوع می بایست قبل از اعطای پیمان ساخت،از خوشنامی پیمانکار اطمینان حاصل کرده و در انعقاد قرارداد پیمان این نکته را لحاظ کرد.

۶. قرارداد پیمان: برای جلوگیری از هرگونه اختلاف در آینده، قبل از شروع کار باید یک قرارداد رسمی و مبتنی بر قانون بین پیمانکار و مشتری امضا گردد. در این قرارداد، شرایط اجرای پیمان، زمان اتمام کار و تحویل، قیمت و شرایط پرداخت به پیمانکار و چگونگی محاسبه درصد باید مشخص شوند.

با توجه به همه نکاتی که از نظرتان گذشت پیمانکاری ساخت یک فرایند فیزیکی حقوقی روانی است که ما در گروه انبوه سازان سایه گستر آمل سعی کرده ایم با استخدام تخصص های مرتبط،شما را با آرامش کامل و اطمینان از نتیجه حاصله به سوی تحقق رویایتان همراهی کنیم.

 

تماس با سایه گستر

نظرات  (۰)

از خواندن نظراتتان خرسند می شویم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی